Friday, January 7, 2011

album black rose yg.1st...

salam,,gud day my friends.....dah lama aku nak xplain kat org. macam mana recording,album black rose yg.1st.........ok,mula nya d.sini.......seperti biasa dah habis kerja ku,,,,apa lagi,,,blah blk...jarak rumah ku dgn. opis BMG...jauh juga..baru saja aku sampai,,,,,nak  melepas,,,,,,talipon berdering...,,Aziz Bakar on the line..".aku dah dapat satu band baru ,,,aku nak kau produce...."itu kata2x nya kat aku..."esok pagi kita dgr.tape mereka.."..aku pon ok n letak talipon.......Esok nya,kami bertemu d. opis Aziz,,,,n dgr.tape band ini...lagu2x nya fresh..image nya bagus...muka handsome,,mmg boleh jual,,,tapi ada satu problem,,,kalu aku bagi budak2x ni main kat studio,,,masak aku.....aku pon xplain kat Aziz...tapi dia pon dah tahu situasi nya...dia biarkan ku membuat keputusan.n..dia serahkan project tu kat aku........Bermula dari saat itu,aku pon buat susunan muzik n pre-production,kat studio.jln.robson...yg.d.kendalikan oleh..Tom n Hamid trombone..[J.]bekerja sama dgn .mario n band...sebab lagu yg.mereka tulis,,,fresh,,bukan macam lagu2x yg. ada...lirik yg.d.tulis pon ,mencerminkan generasi mereka masa itu....bukan yg.rock kapak,,,tapi rock n roll,,ala2x Poison/bon jovi/dll...Glam rock pon ya juga.....tapi mmg kat sini belum ada lagi image n music macam ni....hehehe...nasib baik aku  mmg main rock n roll/hard rock...jadi tak lah menjadi problem.....habis lah part 1.....part 2 akan d. sambung..esok....insya'allah.[..part 2.....recording .....]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...